Monday, 16 May 2011

sELaMat hARi LaHir NADIATUL AZWA...


Hari nie merupakn hari lahir kwn yg paling sy SAYANG iaitu NADIATUL AZWA BT AHMAD NAWAWI...Kteowg x sambut pn just kuar jln sme2 jew...Yela lme x jmpe kn semenjak abis matrik aritu...Huhu... :p
Td kteowg kuar jln2 kt Alam Sentral jew...Pastu mkn kt foodcourt kt ats skali tu...Semua duk bantai mkn NASI AYAM...Nasi jew yg sme tp ayam lain2 perisa...Nad amik ayam berempah,sy amik ayam BBQ,Ain amik ayam ape ek td...Lupe sudah...Kha3... :D
Pas mkn kt Alam Sentral pi PKNS plak sbb nk cucuk duit...Yg KELAKARnye semua duk pakat cucuk duit tp duit Nad jew yg leh kuar sbb duit dlm bank dye x cukup...Wt lawak jew Nad nie...Haha... :)
Pas cucuk duit pi plak SACC MALL...Kteowg pi MPH sbb nk cri buku KOMIK...Aku x carik komik lain...Mesti r aku carik LAWAK KAMPUS kn...Buku kegemaran aku kowt...Dh la susah nk carik kt kedai kaw. perumahan aku nie...Mse kt MPH aku x pasan plak ade singboard x leh amik gmbr...So secara x sengaja aku teramik gmbr Nad kt dlm tu..So ape lg...Pekerja kt dlm tu SOUND la kteowg kn...Haha...Itu pn nk KECOH kn..Ape la...
Pas penat jln2 kt seksyen 7 tu kteowg pi lepak plak kt seksyen 2 mkn ABC...Pergh mmg SEDAP kowt ABC Kt ctu...Tp disbbkn aku kenyang sgt so aku x abiskn...Aku swoh Nad yg abiskn...Yg paling BEST Nad dpt discount sbb hari nie besday dye...Baik tul abg tu... Baik ke???Kah3...Actually sje jew usik abg tu swoh bg discount sbb hari nie besday Nad...So ape salahnye wt baik kn...

Pas abis mkn lepak plak kt KFC jap...Pastu trus anta Ain blik umah...Pas anta Ain,Nad anta plak aku balik umah...Nad sbenarnye ngah risau sbb takut SESAT...Yela,naik kete sowg2 la katakn...Tp ALHAMDULILLAH sbb Nad smpi umah ngan selamat...Hehe :p
Ape2 pn hari nie mmg the BEST la sbb dpt kuar jln sme2...Bile la dpt buat cmnie lg kn...Mlm nie tido mesti sy mimpi kwn2 sy nie...Haha...

SAYANG SENTIASA...

No comments:

Post a Comment