Saturday, 4 June 2011

KAMPUNG HALAMAN KU... :D

Khamis lepas aku balik kampung PERAK...3 hari 2 malam r aku ade kt sne...Sabtu aku dh balik Shah Alam balik...X boleh LME2..nty ade jew yg dpt penyakit x tentu psl...Bkan penyakit ape..Just penyakit TAHAN b*r*k...Kah3 :p ...Kowg pk r ape penyakit uh...

Tp bkan tu yg aku nk CERITAkn..Aku nk citer psl SAWAH kt blakang umah ATUK ngan WAN...CANTIK sgt aku tgk...Mmg SESUAI r tuk aku amik GMBR wt PROFILE picture...Kalu x caye leh tgk gmbr FB baru aku...Huhu :)

Nie ade r ckit2 GMBR2 pemandangan yg aku amik nk wt KENANGAN...Yela,bkan slalu un BALIK kpg...Bile CUTI pnjg jew dpt balik...

Cantik kn kalu dpt umah tepi sawah cmnie...Rse TENANG jew tgk...


nmpk x PEPATUNG kt TGH2 uh???



Salam SAYANG dariku aLiaezRie...
peace :D



No comments:

Post a Comment