Friday, 1 July 2011

ANDA SAHABAT YG BAGAIMANA ???



Fikir-fikirkan lah ...
Adakah selama ini kite memberi KEBAIKAN atau KEBURUKAN kepada SAHABAT kite ???
Jika KEBAIKAN , jawapannya maka TERUSKAN lah ...
Tp jika KEBURUKAN , jawapannya maka HENTI kan lah ...
KEMBALI LAH KE PANGKAL JALAN ...
PEACE :D


Tp bukan tu yg aku nk CERITA kn ...
Aku nk citer psl nie ha !!!

" SAHABAT ADALAH SAHABAT "
APA ITU ???

SAHABAT !!!
Adakah kita mempunyai seseorang SAHABAT yang :
-> BOLEH menemani dan memahami kite dlm sesuatu keadaan ???
->BERADA ngan kite dikala SUKA dan DUKA serta saat-saat TANGIS dan TAWA ???


Adakah seorang SAHABAT sangat PENTING dlm hidup kite ???
Jawapannya adalah YA , kerana SAHABAT mmg amat PENTING dlm hidup kite ...
Tanpa SAHABAT kite akan keSUNYIan menjalani kehidupan tanpa seorang insan yg bergelar SAHABAT ...
Maklum sahajalah , SAHABAT adalah tempat kedua kite jadikan sebagai tempat untuk MENGADU segala MASALAH kite selain dr IBU BAPA ...

Bagi aku dengan adanya mereka :


Dedicate to sume kawan2 aku , paling special tuk yg b'gelar SAHABAT 


Tanpa kowg sume aku xkn jadi cam skang nie ...
Aku akan KENANG jasa kowg smpi bile2 ...


P/S : RINDU giler ngan dak A2P2 :
MIZAH , WANI , NISA , IEKA , HAWA , YAYA , DIANA , JIA XIN , WEN , HAIRIL , AZAM , ZACK , MASRAH , KECHEK , ZUHA ,NURUL , IZATY , JABA & FANA ...


X lupe pd kwn kuliah :
FARAH & SYAHIRAH ...


Roomate bilik depan :
AMY & MAI ...


PALING RINDU KT HANIS , NADIA , AIN & SALWA ...


Dowg nie la peMERIAH HIDUP aku mse kt KOLEJ dlu...


Stakat nie jew r ENTRY tuk kali nie ...


Salam SAYANG dr aku aLiaezRie ...
peace :D

No comments:

Post a Comment