Sunday, 7 August 2011

KENANGAN TERINDAH !!!

Entri kali nie dh mcm lagu kump. SAMSONS lak ..
Haha ;)
" KENANGAN TERINDAH "

Milik setiap insan ..
Terpendam didalam ingatan yang tak pernah padam ..
Pahit, getir, menyakitkan, manis, indah, cantik selalu hadir tak terlupakan ..
Tapi bagiku, ini semua adalah kenangan terindah yang ku miliki ..
Aku bersyukur masih boleh merasakan dan menikmatinya ..
Haha .. ;)

Tp bkan tu yg aku nk CERITA ..
Just nk bukak ckit balik diari aku mse kt matrik dlu ..
Bukak ckit jew taw , xnk byk2 ...
KAH3 :P

Aku perasan, ramai yang kata fasa zaman matrik adalah yang paling BEST dalam hidup mereka ..
Aku kaji punya kaji dan ini teori aku, kenapa ramai kata zaman matriks BEST ..
Zaman matrik adalah zaman untuk seseorang itu merasakan keBEBASan dan berada berJAUHan dengan family buat pertama kalinya selepas zaman sekolah ..
Dan pada ketika inilah mereka belajar
BERDIKARI
  bersama-sama dengan kawan-kawan yang SENASIB dengan mereka ..
Kawan yang diorang kenal dalam tempoh setahun, kerana dengan tempoh pendek itu kita menerima BAIK BURUK KAWAN kita sebaik-baiknya ..
Dan kerana itu, ramai yang RAPAT dengan kawan matrik sampai SEKARANG ..
(Boleh pakai ke teori ni ??)
Hehe ;) 
Memandai jew an aku wt TEORI sniri ..
Tp xpe r kn ,
Sbb aku menulis bkan kerana NAMA ,
Tp kerana punyai RASA ..
Haha :D




P/S :
SEYES aku RINDU kt :
CLASSMATE
KULIAH-MATE
ROOMATE bilik depan ..

HOPE aku bleh jmpe lg kawan cam kowg bile aku masuk UNI nty ..
SUMPAH SAYANG GILER kt kowg ..
Hehe ;)

Thanks sbb SUDI bce ENTRI aku nie ..
Pape un kowg mmg the BEST ..
Salam SAYANG dr aku aLiaezRie ..
Peace :D

No comments:

Post a Comment