Wednesday, 19 October 2011

UiTM JENGKA PAHANG CUTI !!!

Hahaha ..
Sudah pasti rmai yg JELES an ..

Tp sebelum uh ..
Nk ckp Assalamualaikum dlu ..
Hehe ..
Kowg sihat ??

Sambung balik psl td ..

Rkan2 seperjuangan aku yg lain mmg CONFIRM r jeles an ..
Tp nk wt cmne an ..
Kalu kowg nk cuti ..
Meh r duk kt Jengka , Pahang nie ..
Haha :D

Untuk pengetahuan semua ..
Kos aku dpt cuti selama 10 hari ..
Kos & group aku jew k ..
Kpd group B sila JELES byk2 ..
Haha :D

Aku start cuti dr 











HAHAHAHAHA ..
Amacam makin membuak x JELES uh ..

K2 ..
Fine2 ..
Aku minx maaf k ..
Sje xde keje nk bg kowg jeles ..
0-0 k ..
Huhu ..



Sje nk tmbh kepanasan lg ..
Hahaha ..

K r ..
Malas nk taip dh ..
Nk pi TIDOOOWWW ..
Kepala pening + ..

Sekian jew entri tuk kali nie ..
Kpd yg JELES , 
TAHNIAH kpd aku kerana BERJAYA membuat kowg jeles ..
Haahahahahah
Mungkin kali nie rezeki aku ..
Esk lusa spe taw an ..

Bak kata pepatah ..
" Ada lori ade bas , ade hari boleh balas "
Ade kaitan ke ??
Bantai jew r ..
Haha ..

P/s : Tetibe dpt tahu mggu depan insaniah nk wt kem mse cuti ..
Pergh mmg x r kn ..
Aku dh SYOK2 taip pasal cuti , alih2 kena pi kem ..

Kpd rakan2 ku yg membaca ,
Doakan r CUTI aku berpanjangan ..
Haha :)

Assalamualaikum & Take Care ..
Peace No War .. 
-aLiaezRie-




No comments:

Post a Comment