Friday, 23 March 2012

I LOVE YOU !!


Assalamualaikum ..
*Waalaikummussalam ..


I LOVE YOU


I LOVE YOU 


I LOVE YOU


I LOVE YOU 


I LOVE YOU


HAHA*


Agak2 entri kali nie , aku nk wt citer psl ape ek ??
Mengikut kpd TITLE ,
" I LOVE YOU "..
Hurm ..


Tp sebenarnye nk citer psl NAJWA LATIF nie ..
Nie maybe lagu baru dye kowt ..
Ntah r ..
Aku un tak pasti ..
Lagu nie un Kak Shu yg bagi ..
Bile dengar , SEDAPPP pulak bile hayati lirik dye betul2 ..


So ape kata kowg ??


ENJOY dengar lagu nie ea ..




Nie sekali ngan lirik kite bg ..


Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita,

Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if i miss you,
Even if i can’t have you ,
You know i’ll always be there for you,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia,

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you..


No comments:

Post a Comment