Wednesday, 29 May 2013

JENJALAN PI MENTAKAB !!

Owang lelaki ade halkum ,
Hai assalamualaikum (:

Hari nie just nak cite2 jew .
Macam mak2 selalu buat kat anak dye sebelum dye tido tu .
HEHE*

Tajuk cerita aku arinie
"JENJALAN PI MENTAKAB"
Yeayyyy , enjoy time (:

Sebelum tuan empunya kereta amek kete dye ,
Baek bedal habes2an kite dye .
Yelarh , bukan senang nak dapat bawak kete pi Jengka okay .
Kalu dapat bawak uh , mmg dapat title ORANG KAYA larh .
HEHE*

18 MAY 2013 - SABTU

Ta decide gerak pukul bape .
Bangun pagi maen redah jew bilik bebudak nie .
Seb baek kak Zu da bangun .
So , pintu bilik mmg ta kunci .
Kalu ta mmg pecah r pintu uh aku ketuk sbb sume duk nyenyak tido lg .
HEHE*

Pukul 9 pi tido lagi .
Pukul 10 un tido lagi .
Mmg dahsyat tul dowg nie .
Last2 , aku pi join dowg tido sekali .
HAHA*

Dalam pukul 11 lebey baru gerak kuar Jengka .

Sampai2 jew STARMALL , perkara pertama yg harus dibuat ialah
MAKAN !!
HEHE*
Lapo kowt .

Pas makan baru pi shopping .
Tapi , aku nie ade sedikit masalah yang mane aku akan PENING bile berSHOPPING .
Haaaa , mcm pelik an .
Tapi itu larh aku .
*Untung sape jadi laki aku nty*
HAHA

Aku duk jew atas kerusi .
Yang laen ntah mane2 melilaunye .

P/S : nie kaki Daya . HAHA* :P


Baju , kasut , handbag !!
Oppppsss , sorry ta berminat .
HEHE*

Tapi kan tapi kan .
Mase kt cashier .
Ade sowg laki nie .
Handsome sgt .
Tapi da kawennn .
*melepas*

Laki nie tunggu bini dye bayar kt cashier .
Perghhh , ta maen r dua tiga rat .
Bini dye bantai sampai 5 rat wehy .
Okaaayy , nmpk ta yang laki uh KAYA .
HEHE*

Tapi sayang .
Dye da kawen .
Bini dye un so so jew .
Ye larh , selalunya kalu laki hensem , bini mesti kureng .
Takkan nak dua nak santek an .
Ta aci r an cam uh .
Opppsssss !!

Dalam2 duk pening , lepas jugak aku beli satu baju .
Beli sesama ngan Zila .
Tapi pelik .
Size M besar , size L kecik .
So conclusion dye , Zila amek L aku amek M .
Perghhh , mmg pelik sehy .
Jarang aku dapat beli baju size M .
HEHE*

Okaaay , da penat .
Its time to go BAC.....
Ehh , sat2 .
Belum abes shopping lagi .
Dowg ajak pi Temerloh pulak .

Bagus gak dowg ajak pi Temerloh .
Lagi un aku da lame ta jejak kaki kt Temerloh .
Ta pi memana un kt Temerloh uh .
Jalan2 cari nombor phone baru jew .
Yeayyy , sekarang saya adalah pengguna CELCOM .
Jangan risauu , no MAXIS aku masih tetap digunakan (:

Okaaayy , kali nie betul2 serius balik Jengka .

Disebabkan arinie Sabtu , so ade pasar malam kt bandar .

Last but not least .
Da penat bercerita tuk arinie .

Sekian , salam sayang dari aku .
*sayang larh sangat*
Seyes nie , salam SAYANG .
Tapi tuk adek2 aku jew larh .
HEHE*

Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment