Sunday, 26 May 2013

TA CUKUP UMO LG NAK MENGUNDI !!

Mari larh mari .
Pergi mengundi .
Tunaikan keWAJIBan pada negara .

HEHE*
Lagu yg paling senang nak hafal .

Post nie da lama type .
Tapi simpan dekat DRAFT sbb ade sedikit masalah yang ta dpt di elakkan iaitu masalah
WIFI
di UiTM Jing Ka ka ka .
HAHA*

Lepas pukul 5 baru bole gune larh katakan .
So , paham2 jew larh :P

Tapi bukan tu yang aku nak cerita .
Perghhh , mcm da lama ta dengar ayat nie an .
Kakak aku mmg JAKI gi-la kalu dye bace ayat nie .
HAHA*

Berbalik semula kepada tajuk post aku arinie .

" TA CUKUP UMO LG NAK MENGUNDI "

Mmg mmg mmg umo aku da 21 tahun .
Tapi yang uh ikut taun .
Kalu ikut bulan , belum lagi okay .
Still sweet twenty gitu .
HAHA*

Kengkawan laen duk sibuk nak balik .
Cuti 4 hari la kata ko .
Tapi TAK bg aku .
Sebab ape aku ta balik ??
Sebab aku MALAS .
Alarhh , cuti 4 hari jew pun .
Bukan seminggu pun .
Lagipun mggu lepas baru jew balik dr cuti mid sem .
So , perasaan nak balik umah tu ta eksited lg .

Ta balik , ta balik jugak .
Bukan aku sowg jew yang ta balik .
Ade jew ramai lg yg ta balik .
Sume kes ta cukup umo nak mengundi larh tu .
HEHE*

Haaa , da terlanjur ckp psl umo .
Dalam 19 owg dak kelas aku , 2 owg yg bole mengundi .
So , depa jew larh yg layak dpt calit biru kt tangan uh .
*Bangga jap* :P

Aku ta duduk sowg kt kolej .
Aku duk ngan adek2 aku .
DAYA & ZILA .
Dowg nie pun sama .
Sume bawah umo lg .
Tapi rasenye Daya da lepas kowt .
Ehh ehh ehh !!
HAHA*

Nak cerita kan pengalam aku duduk ngan depa nie .
Mmg seronok .
Seronok kena buli larh .
HAHA*

Konsep REDHO kena TINGGI .
HAHA*

3/5/2013 - Jumaat

Abes2 jew class Naliza , terus pi amek moto kt Yana .
Sonang nak kuar jenjalan cuti2 nie .
HEHE*

Pi bilik bebudak nie , kejut dowg ajak pi makan tengahari .
UNTUNG larh takde kelas ari Jumaat an .
Den yg da 4 sem kt cni , ta pena pulak kelas takde ari Jumaat .
BIAS betul larh UiTM Jingka nie .
HEHE*

Pas makan , tak laen ta bukan .
Aktiviti yang biase dilakukan oleh student time2 cuti .
MOVIE TIME !!
Ngeh ngeh ngeh .

Tengok sambil baring r kata an .
So probability utk TIDO uh mmg tinggi r kan .
So , zZzZzZz .
SLEPPING TIME !!
HAHA*

Janji nak jogging , tapi hampeh .
Tido punyer pasal .

Owg kata , kalu nak afdal .
Kena makan sehari dua kali .
So , malam pi r kuar cari makanan .
Seb baek Daya ade kete , aku pulak ade moto .
Naek moto sampai depan , pastu tuka naek kete .
Konsep JALAN KAKI kt cni mmg takde ea .
HAHA*

Lepas makan .
MOVIE TIME AGAIN !!

Daya dpt mesej dr kawan dye ajak pi ikut pecah tanah kt UiTM Raub .
Memandang an takde ape nk buat esok .
ON jew larh .
Pihak atasan mengatakan pukul 7am da kena terpacak kt depan HEP .
Haaaaa  , ade cerita di sebalik ini .
Nantikan .
HEHE*

4/5/2012 - Sabtu

Sedar2 da pukul 7am .
Nak kena ade kt HEP pkul 7 jugak .
Hok guana nie ??

Ape yg penting skang kena mandi dulu .
Ye larh , mane la tahu kali nie janji melayu .
Lambat 1/2 jam okay kowt .

Tapi tapi tapi tapi kali nie bukan janji MELAYU .
Kali nie betul2 janji CINA .
Depa kata pukul 7 , pukul 7 r kena ade kt ctu .
So , as a conclusion .
Kami berempat kena tinggal .
Sob sob sedih .
HAHA*

Alang2 da bangun pagi , alang2 da mandi , alang2 da ade kete .
So ape lagi .
TRAVEL TIME !!
HEHE*

Daya nie nak sangat pi GAMBANG WATERPARK .
So HERE WE GO GAMBANGGGGGG (:

Walaupun ta tahu jalan .
REDAHHHHH jew .
Konsep redho kena tinggi la kata an (:

Ta cukup dengan Gambang .
Masih ligat kaki nie kuar jenjalan .
Aku ajak dowg pi Mentakab tengok 6D .
Fuyooooo .
Terbaeeeeekkk wo0k .

Tapi an ade sowg uh .
Jeritan nya NAUZUBILLAH .
Pecah gegendang telinga gua .
HAHA*

Pas penat , balik Jengka semula .
Takde benda laen bole buat .
MOVIE TIME LAGI !!
HEHE*

Movie movie jugak .
Makan belum lagi .
Da r hujan lebat .
Menambahkan rasa kelaparan jew .
Takleh nak buat ape bile lapar .
Tido jew ubatnya .
Gud nyte (:

5/5/2012 - Ahad

Finally , ari untuk mengundi .
Yessss , kami bangun lambat sebab sedih ta dpt pergi mengundi .
Yo yo o jew aku nie .
HAHA*

MOVIE MOVIE MOVIE !!

6-7/5/2013 - Isnin & Selasa

Nothing special .
Cume terdapat sedikit salah paham .
Akak minta maaf ea .
Jangan MARAH2 , nty kena jual :P

So , smpi sini jew larh cerita aku pasal
'Budak yang ta cukup umo menghabeskan masa lapangnya di bumi bertuah Jengka'

Jadi , sebelum aku tutup citer nie .
Aku ade soklan nk tanye kowg .
Ade sesapa volunter nk jawab soklan aku nie ??
Ade markah tambahan utk assessment ea .
HAHA*

Soalannya bertulis begini .
Cube kire ade bpe byk perkataan MOVIE dalam post nie ??
Sape dpt teka aku bg dye adiah .
Nak tahu adiah dye ape ??
Haaaa , kena larh jawab dulu .
Ngeh ngeh ngeh .

Jawapan anda bole di anta terus ke no talipon aku .
First came first serve .
HAHA*

Da merapu meriban nie haaa .
Sebelum bertambah teruk .

Sekian .
Assalamualaikum .
Peace No War .
ILY & IMY .
La la la la la la (:

No comments:

Post a Comment