Sunday, 21 July 2013

ITS ALL ABOUT YOU !!

0231 AM
20130722

Assalamualaikum .
Welcome to bulan Ramadhan yang hanya datang setahun sekali jew .
Da masuk fasa kedua puasa baru nak ucappp .
Ape-ke-dehal ??
Sajeeee , ta bole ke ??
HEHE*

ITS ALL ABOUT YOU .
BGM tuk blog aku skang .
Ta maen da ECHO2 .
Asek kena ngonjing ngan Nisa jew .
HAHA*

Haaa , tu baru mukadimah .
Ta masuk cerita lagi .
Kire yg atas2 td uh dalam perengan pertama r kalu buat karangan BM .
Habes kalu cikgu BM bace nie .
HAHA*

NUR HIDAYAH BINTI HASHIM .
Masih ingat kat dye nie ??
Haaaa , betul r tu .
Nampak sgt suke dtg blog kite jd stalker an .
HEHE*
Gurau2 .
Jangan tekan pangkah lg .
Bce smpi abes ea (:

"SAYA KAKAK AWAK ADEK"
Kalu ta ingat or ta pena bace bole cari kt ruangan sebelah kanan nie .
Haaaa , sebelah kanan nie larh .
Jumpe ta ?
Kalu ta jumpe buat2 jumpe la ea (:

Hurm .
30-03-13 .
Byk an nombor 3 kt ctu .
Nie kire nombor bertuah aku ngan dye .
*amek tgn kanan lepuk belakang kepala*
HAHA*

Ape sebenarnya yang aku nak cerita nie ??
Ntah r .
Serabut otak .
Tp ape yang pasti mood skang ngah ta bace nak sedap mata memandang , berat lagi bahu memikul .
Maen bedal jew peribahsa .
Yang penting hadooo .
Kalu buat karangan kt skola dpt BONUS mark taw cikgu bagi .
KAH3 :P

Nak kata STRESS ngan assignment , skang nie ngah cuti sem .
Nak kata amek intersesi , skang nie 24 jam mengadap cerita korea jew .
Tgk ulang2 kali smpi mintah hijau .

Nak share ngan kowg ngan satu quato yang aku jumpe .

EVERYONE MAKES MISTAKES IN LIFE ,
BUT THAT DOESN'T MEAN THEY HAVE TO PAY FOR THEM THE REST OF THEIR LIFE .
SOMETIMES GOOD PEOPLE MAKE BAD CHOICE .
IT DOESN'T MEAN THEY'RE BAD .
IT MEANS THEY'RE HUMAN .

Amacam quato nie ??
Makan dalam an .
Rase macam dirobek2 hati nie .
HAHA*

Actually quato nie relate ngan keadaan aku skang .
Yeahhh , everybody make mistake because they're human .
So accept jew r .
Konsep REDHO kena tinggi an .
HAHA*

Aku ta tahu nak pujuk dye macam mane lg .
Da macam2 aku buat .

Tapi still awkward lg .
Da ta macam dulu .
Aku suke time dulu mase mule2 kenal .
Yelaaa , mase mule2 kenal .
Taik kucing un rase coklat an .
Ehh , ade kaitan ke ??
HAHA*

Nak tunggu raya lambat lagi .
So cakap sekarang jew r k .

SELAMAT HARI RAYA
MINTAK MAAF ZAHIR jew .
HEHE*

Sekian , saya akhiri ceramah saya dengan
wabilahhh ......
Haaaa , takyah nak dok merepek .
Da smpi mase buat penutup karangan .
Mase menjawab paper BM da nak tamat nie .

Sekian , terima kasih .
Salam yang TERamat SAYANG utk mereke2 yang saya sayang .
Paham2 seniri la ea sape yang aku sayang uh .
HUHU*

P/s
To kak Nik :
Kite tahu kak Fiza bace blog saya nie .
Tolong sampaikan salam saya kt dye ea .

No comments:

Post a Comment