Tuesday, 31 December 2013

AKU AKHIRI 2013 DENGAAANNNN !!

Yahooooooooooooo !!
Saje testing markettt .
Nak tgk laku lagi ta blog nie .
Ade lg ta yg nk bace blog nihh .
HEHE*

Sebelum start mcm biase .
Mulakan dengan Al-Fatihah .
Ehh , da mcm dlm kelas pulak .
Rindu Madam Yaya r tu .
HAHA*

Nama diberi Puan Seri Kalsum ,
Hai ASSALAMUALAIKUM .

Actually aku mmv da takde modal nak letak perkataan ape yg ade KUM kt belakang .
So sasaran aku CIK KALSUM jew r .
HAHA*

31-12-2013
The end of 2013 .
At lasstt .
Finally .
Ohh yeah .

Ape yg bestnye pun aku ta tahu r .
~ ~ ~ ~ ~
(krik krik krik)

What special todayy ??
Hurrmmm .
Nothing special .
Bangun lmbt mcm biase sbb cuti takde kelas .
Makan mmg da terlebeey dari banyak .

So ape jew yg special ko buat utk hari terakhir 2013 ??

Aku ta buat apape pun .
Just like the others day .
Just waste time without do something that valuable .
Hambooiii speakingg .
Hambeekk ko .
HAHA*

Haaa , I just got a message .
Can you teman me jalan2 this evening ??
Hurmm , aku pun takde buat apape .
So ape lg .

MeeeREEEMMMPPIIITTTT r .
HAHA*

Okaaay , aku tipu jew .
Aku bawak dye jenjalan kt bandar jew .

Bawak pi pasar tani , makan roti canai , roti boy and kesemuanyaaaa dye BELANJAAA .
Okaay tipu jugak .
HAHA*

Ta aci sowg jew yg kuar duit ,
So SHARING IS CARING (:

Aku mmg nak luangkan masa ngan ko pun sebenarnya .
Tp aku ta tahu nk buat cemana .

So , bile da ade peluang depan mata , just GRAB IT .
HUHU*

Entri kali nie mmg ANNOYING ckit sbb aku seniri bace pun rase annoying gile .
HAHA*

At least blog nihh hidup .
Aku tanak terbiar lama .
Nty jadi Villa Alia r pulak kan .
HAHA*

Last but not least .

HAPPY NEW YEAR .
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU .
HUHU*

Azam baru ??
Bile2 mase pun bole buat azam .
Takkan bile tahun baru jew yg bole buat azam kan .
Haaa , aku ade membe nama AZAM .
Henseemm orangnyaaa .
(Tetibe*)

Sekian , terima kasih .

Kalu ada sumur di ladang , 
Saya datang menumpang mandi ,
Kalu ade umo yg panjang ,
Bole kite jumpe lg (:

Daaaaaaaaaaaa :P