Saturday, 31 January 2015

MASA !!

Masuk bilik air nak gosok gigi ,
Lupe gigi takde .
KAH KAH KAH .
Okaayyy hambaarrrrrr :p

Assalamualaikummm .
Haaaaa , stalker ea .
HEHE*

Ini kali saya mahu in cerita in pasal in MASA in .
Bape byk IN daaaaaa .

Cmne nak mula ehh .
Nak taip gune tgn ke kaki ???
KIH3 :p

Owg taip gune jari la cik adek oiiiii .
HAHA*

Apa itu masa ??

Tahu ???

Short n simple aku bagi answer .

MASA itu EMAS .

Kenapa ??

Sbb mase ta dpt diundur .
Bukan mcm kereta yg bole ade gear reverse .

That the reality and also fact kan .

Nak selit cerita ckit la .
Aku byk masam muke or tarik muke  ngan owg tetibe sbb MASA .

Why why why ??

Ntah , aku pun ta tahu .
Tp ape yg aku tahu , aku pantang betul kalu menunggu .
Kirenye paling ta suke menunggu la ,

Setakat 5 to 10 minit tu aku bole terima lagi kowt .
But if more than that .
Mmg kena maki hamun larhh .

Tp owg yg aku nak maki hamun tu ta dgr pun sbb aku maki hamun dlm hati jew bile dye da sampai .
HAHA*

Dalam ramai2 kawan aku , ta ramai pun yg bole cantas mcm mane aku tepati mase .

Tp ade la sowg minah nihh .
Aku kenal dye time matrik .
Gua mmg salute sama lu .

NUR HANIS BINTI HARUN .

Selama hidup 22+1 tahun nihh .
Dia larh dia larh dia larh .

Contoh kelas start pukul 2.00 pm ,
1.30 dye da terpacak da kt luar bilik aku ,

Kalu kata nak pi makan pukul 6.00 pm ,
Pukul 5.30 dye anta msj ckp da siap2 nak turun .

Contoh laen malas nak bg .
Paham2 senir larh ea .

Itu jew la yg nak ckp .
Dye sowg jew la yg aku ta pena tggu .
Sokmo dye jew yg tggu aku .

Yang laen hampeeehhh .
Duk pena lg demo tggu aku kan

Aku bukan nak cakap yg aku nihh totally 100% tepati mase .
Kadang2 ade la jugak kantoi .
Tu sbb salah bajet mase .
Salahkan phone sbb ade app SNOOZE .
HAHA*

K la .
Mcm da lebih2 puji diri seniri pulak kan .
Lantak pi la .
Blog aku kan :p :p :p

Kurangkan kontroversi ,
Tingkatkan prestasi ,

Jumpe lagi in next entry .
Cau cin air cincauuuu .
HAHA*

Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment