Tuesday, 6 January 2015

PAGE 6 OF 365

Dimulakan dgn bismillah ,
Disudahi dgn alamdulilah .

Khabarin semuanyaaaaa .
Ngeh ngeh ngeh .

Assalamualaikum Shah Alam .
Peace Yooooo .
HEHE*

Hari nie kite citer pasal  muka surat 6 drpd 365 helai muka surat .

Hurmmmmm .
3 mggu ta jmpe .
Semalam gatal tgn whatsapp ajak makan .
Gigil2 jugak la taip mesej nak ajak tu .
Seb baek ON .
HUHU*

Bertempat di Wong Solo Seksyen 7 .
Mcm biase la .
Aku msti la smpi awal .
Sudah diamanahkan utk mengeCOP tmpt .
Tmpt sedap kan .
Msti ramai owg .
WUWUWU*

Sampai2 jew , EHH !!
Takde tmpt kosong lg nihh .
Hurmm ,

Ade la 10 minit aku berdiri carik tmpt tggu owg bgn .
Tp takde ):

Tp da lame perhati satu meja nihh .
Kusi ade empat tp dye duduk sowg jew .
Aishhh ta bole jd nihh ,
Takkan nak jd tunggul jew kt pintu masuk nihhh .

Buat muke ta malu pi kt meja tu tnye .
Kosong ta ??
Bole sy duduk ??
Perghhhhh , giler berani aku nih !!
HAHA*

Dpt meja n buat muke ta bersalah ddk kt ctu .
HEHE*

Tik tok tik tok sampai larh mereka .

Hurmm .
Order n MAKAN .
Nom nom nom !!

Oleh kerana aku yg ajak so aku nak belanja la kan ,

Acah2 pi basuh tgn lepas tu terus pi kaunter .
Aishh ramai pulak kt kaunter .

Duk asyik2 tunggu , toleh2 belakang ....

JENG JENG JENG !!

Kak Zaty kt belakang .
Aishhh .

Mau berebut resit kt kaunter tu ,
Kesudahan nye kak Zaty yg byar .

TQ kak Zaty belanja .
Lain kali belanja la lg ea ,
TQ (: (: (:

Abes makan balik .
DONE .

Moral of the story .
TERIMA KASIH KAK ZATY .
WUWU~~

Sekian , Assalamualaikum .
Cau cin cauuuu .

No comments:

Post a Comment