Monday, 30 May 2016

KEHILANGAN !!

Assalamualaikum .
Hye .

Just a few a day ago .
Kawan aku tnye .

"Pena ta kau ade kawan .
Kawan baik kau .
Tetibe dye rebah sebelah kau .
Ape kau nak buat mase tu .
And ape perasaan kau ??"

Korang rase ??

Jawapan selamat aku off course la .
PANIK !!

Mane2 situation pun akan panik .
Nak present dalam kelas pun bole panik .
Nihhh kan pulak tetibe kawan kau rebah mase dengan kau .

Oleh kerana aku ta pernah alaminya lagi .
So aku mmg takde proper answer lg utk soalan kawan aku tu .

Tp semalam mase aku scroll instagram .
Aku terbace satu caption nihh .

Panjaaaaaanggg .
Takkan nak taip pulak kan kt cni .
Tp aku short kan jew la k .

"Awak kawan yg baik , awak anak yg baik .
Awak ta suka susahkan org lain wpun awak seniri sakit .
Lama ta jmpe tp semalam seronok dpt jumpe .
Tp sayang hanya jasad yg bertemu .
Kau sudah menghadap Illahi .
Terkilan rase .
Tapi aku tahu , ade lebih menyanyangi mu di atas sane"

Wpun aku ta kenal sape dye nihh .
Tapi ayat dye betul2 mencucuk hati aku .

Aku kesat air mata aku .
Aku ta tahu la what happen if benda nihh jadi kt aku .
Adakah aku kuat nak hadapinya ??
Lillahitaala .

~END~

No comments:

Post a Comment